Цей модуль допоміг мені з'ясувати як можна використовувати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту. Навчальні дослідження під час роботи над проектом допомагають розвивати в учнів навички необхідні у 21 столітті ( робота в групах та презентаційні
вміння, вміння швидко та ефективно шукати інформацію, з
будь-яких джерел, критично та
компетентно оцінювати інформацію, вміння вірно та творчо використовувати дані
для вирішення проблем, здатність використовувати комп’ютерні технології як інструмент для спілкування, досліджень,
організації, оцінювання інформації та використанням інформації) та навички мислення вищого рівня ( вміння аналізувати, робити синтез та оцінювати).
Працюючи над проектами, проводячи різноманітні дослідження індивідуально та в групах, використовуючи різні джерела, Інтернет-ресурси, учні глибоко «занурюються» в матеріал та застосовують свої знання у реальному житті. Основні запитання, які стоять в центрі навчального проекту та пов'язаних з ним досліджень, сприяють розвитку мислення та спонукають до дії, заохочують учнів використовувати навички мислення вищого рівня, допомагають повністю зрозуміти головні конкепції проекту. Основні запитання та підпорядковані їм ключові, тематичні та змістовні запитання допомагають визначити навчальні цілі проекту та очікувані результати досліджень учнів.
На мою думку, викоритання досліджень під час роботи над навчальними проектами є ефективним способом розвитку у дітей навичок необхідних у 21 столітті, на навичок вищого мислення.
Комментариев нет:
Отправить комментарий